Elke & Pieter around the world

We are coming home!

Lieve trouwe volgers,

Het einde van onze reis is in zicht. Nog minder dan een maand voordat we weer op Nederlandse bodem zijn en jullie allemaal kunnen zien. Daar kijken we i.i.g erg naar uit. Degene die ons erg gemist hebben en niet op een afspraak kunnen wachten, zijn hierbij uitgenodigd om naar Schiphol te komen! Familie, vrienden en nieuwe werkgevers; vertrek vroeg, want we verwachten lange rijen auto's richting Schiphol.

De vluchtgegevens zijn: Aankomst zaterdag 15 oktober 2011 vanuit Londen om 15.30 uur met vluchtnummer BA438.

Mocht je Schiphol niet halen, dan ben je natuurlijk ook van harte uitgenodigd om die avond een kleine borrel te komen drinken van circa 18.00-20.00 uur in Leidschendam in Huize van Ruiten. Gezien ons negatieve budget wordt er gezorgd voor een frisje en een biertje, voor een ander drankje of hapje, BYO (bring your own).

Liefs vande bijna ex-wereldreizigers, Pieter & Elke

Louis en Gemma

Wij kijken er naar uit om jullie weer veilig terug te zien. Voor Louis is het echt 1 jaar geleden. Het rugby leeft bij jullie erg, bij ons lees je iedere dag er wel iets over in de krant. Chris en ik waren gisteren bomen aan het poten en wij zeiden; ze gaan zo diep de grond in dat ik jullie haast een handje kon geven.
Nou tot over een maandje en we zullen met fanfare op Schiphol aanwezig zijn.
Liefs van ons

lijn&wijn

Ohneeeee, we kunnen niet!!! Konden jullie niet een dagje wachten ;-).Maar we komen jullie achterna! Als jullie aan het borrelen zijn zitten wij in het vliegtuig! Tot snel, xlijn&wijn

Divine en Nienke

HOOOOOI!!!

Wij zijn uiteraard van de partij!
Tot op Schiphol!!

Liefs Divine en Nienke